torsdag 6. september 2007

Ma chambre et ma nouvelle maison!

Bilder kommer! Sorry altså, men er så opptatt! Får nok mer tid til overs når jeg har kommet mer inn i alt sammen. Alt her er nytt og jeg blir så fort sliten! Etter 4 timer på skolen i går var jeg sliten, og i dag var jeg på skolen i 8 timer! Da kan dere jo bare tenke dere hvor sliten jeg er nå! slutta klokka halv seks...så lenge har vel ikke dere gått på skolen?! hehe:P men noen fordeler må jo jeg også ha :P hehe neida bare tuller! Dagen i dag var mye bedre enn i går så det er bra! Men skjønner like lite! Men blir bedre og bedre for hver dag...er vel overlevelses innstinktet som slår inn! ;)


Ja, dette er altså huset mitt. Sånn så det ut en kveld i september. Da jeg først så det, ble jeg glad inni meg. For meg ligner det på et sommerhus. Det har varme, gode jordfarger og kun en etasje. Jeg er så glad i det!

Rommet mitt er første vindu til venstre og gutten i hvit t-skjorte er den eldste "broren" min, Titouan. Til høyre for han, kan dere se svømmebassenget vårt. Det er 4 * 8 meter. Nå er det for kaldt, men ellers har jeg svømt en del i det. Må innrømme at det var utrolig deilig, selv om de andre i familien syntes jeg var gær'n. De syntes det var kaldt...med andre ord, det var 24 grader celcius i vannet!

Ingen kommentarer: