søndag 27. april 2008

A girl's night out!

Det var siste helgen til Emma og Linda, så det måtte feires! Dessverre skulle vertsfamilien min til Bordeaux dagen etter, så jeg måtte hjem igjen klokka 00.00. Emma og Linda var to språkassistenter. Emma jobbet på skolen min, så det var slik vi ble kjent med hverandre. Emma kom fra England og Linda fra Wales. På utestedet møtte jeg også Allison og Dave samt to franske venner av de to igjen. Bartenderne visste at det var siste helgen til Emma og Linda så omtrent alt vi drakk var på huset...hehe...Vi lo, pratet og spøkte. Før jeg visste ordet av det var kvelden over og jeg måtte hjem.



Bilde 1: Emma og meg.
Bilde 2: En fransk jente og Allison (til høyre).


Bilde 3: Allison og Linda.
Bilde 4: Dave og Emma.



Bilde 5: Allison, Linda, Dave og Emma.
Bilde 6: De to franske vennene til Allison og Dave.

Dagen etter besøkte Emma og Anna meg. Anna er en annen språkassistent (fra Irland) som blir værende her til begynnelsen av juli. Jeg hadde nok en gang bakt muffins og rullekake. Så vi koste oss med det + chips og godteri mens vi så på film. En skikkelig filmkveld...bortsett fra at det var på dagen...kjempe koselig!

Ingen kommentarer: