søndag 27. april 2008

Mon anniversaire 3


En sier at dette er den peneste utsikten over Mont de Marsan...ja, dere kan jo bestemme selv

Helgen etter mamma og pappa var her, feiret jeg bursdagen min. Selv om jeg har hatt bursdagsfeiringer har jeg liksom ikke hatt noen ordentlig fest. Alyssa og Saskia kom fredags kvelden, mens Åsne kom lørdag rundt ett. Jeg hadde bakt muffins og rullekake. På kvelden gikk vi ut på byen. Først dro vi på en pizzeria og senere på diskotek. Vi hadde det utrolig gøy! Vi møtte også en del fra skolen min. Vi danset, lo, danset, drakk og danset litt mer til langt på natt. Dagen etter så vi (late) film, mens de andre gjorde lekser o.l.

Pikene på broen (Saskia, Alyssa og Åsne). Bildet er tatt tidlig på kvelden (rundt åtte) samme sted som bildet over.






Saskia, Alyssa og Åsne på diskoteket.


Diskoteket, bildet er tatt med mobilen. Beklager den dårlige kvaliteten.

Ingen kommentarer: